Cenovnik licenciranja modula paketa
|
Demo verzija Kasa/POS (25,7 MB) Uputstvo za instalaciju i upotrebu (pdf) |
Programski paket BandD for Professionals XP predstavlja univerzalni integrisani poslovni sistem predvidjen da pokriva poslovanje preduzeća, preduzetnika i budžetskih ustanova svih vrsta. Sastoji se od više integrisanih programskih celina koje se mogu kombinovati u jedinstveni informacioni sistem u skladu sa potrebama korisnika.
Programski paket se sastoji od više programskih modula čije licenciranje se vrši u skladu sa potrebama korisnika.
Mala preduzeća, privrednici, agencije | Srednja preduzeća, mali budžetski korisnici i manja javna preduzeća, knjigovodstvene agencije* | Velika preduzeća, budžetski korisnici i velika javna preduzeća | |
FinPro XP | 350 eur | 650 eur | 1.150 eur |
RobPro XP | 550 eur | 850 eur | 1.350 eur |
MatPro XP | 300 eur | 450 eur | 700 eur |
StatistPro XP | - | - | - |
Kasa CM | 250 eur | 400 eur | 700 eur |
Kadrovska evidencija/Plate | 250 eur | 650 eur | 1200 eur |
Osnovna Sredstva | 100 eur | 200 eur | 350 eur |
Eksterni modul Fiskalna kasa (po instaliranom modulu) |
150 eur |
150 eur |
150 eur |
* knjigovodstvene agencije ni na koji način nisu limitirane brojem klijenata koje vode
Cene licence važe bez vremenskog ograničenja, za samostalnu instalaciju na jednom računaru od strane korisnika, a plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti po kursu eur na dan uplate. Za instalaciju u lokalnoj računarskoj mreži za svaku radnu stanicu se zaračunava dodatnih 10% na cenu licenciranih modula koji se na toj radnoj stanici koriste. Za svaku sledeću instalaciju modula na računaru koji se nalazi na izmeštenoj destinaciji ili nije u sklopu lokalne računarske mreže odobrava se popust na osnovnu cenu od 20% do 50%.
Instalacija od strane naših stručnjaka na licu mesta kod korisnika uz osnovnu obuku u trajanju od 2 sata se zaračunava dodatnih 10% na ukupnu standardnu cenu licenciranja + troškovi puta za korisnike van teritorije Kragujevca. Instalacija i troškovi instalacije se zaračunavaju po destinaciji.
Pogodnosti u plaćanju
Novoosnovana preduzeća, privrednici, agencije kao i knjigovodstvene agencije mogu iskoristiti pogodnost da 50% vrednosti licenci plate avansno, a ostatak u 6 jednakih mesečnih rata, uz obezbedjenu garanciju plaćanja (menica ili bankarska garancija).
U cenu licenciranja je uračunato osnovno održavanje u trajanju od 6 meseci od dana kupovine. Osnovno održavanje uključuje:
garantovani rok odziva stručnog lica od maksimalno 24h (osim u vreme državnih praznika);
distribuciju novih verzija licenciranih modula sa dopunama koje proističu iz promena zakona i propisa;
korišćenje usluge korisničkog servisa sa davanjem osnovnih uputstava u vezi programa preko telefona, Interneta i sl.
konsultacije u vezi primene programa u praktičnim situacijama putem telefona, Internet-a i sl.
otvaranje nove knjigovodstvene godine u licenciranim modulima i prenos podataka iz stare godine (u slučaju da je stara godina vodjena u programskom paketu čiji je proizvodjač B&D Group)
havarijske intervencije koje podrazumevaju oporavak baze podataka (ako je to moguće)
podešavanje parametara koji postoje u programu u skladu sa potrebama korisnika
Po isteku osnovnog održavanja koje je uključeno u cenu licenciranja, korisniku je na raspolaganju usluga produženog osnovnog održavanja, produženog specijalnog održavanja ili interventnog održavanja - po pozivu.
Produženo osnovno održavanje je na raspolaganju svim korisnicima programa po isteku prvih šest meseci korišćenja programa i osnovnog održavanja. Mesečni iznos paušalne nakande za produženo održavanje može se izračunati tako što se ukupna cena licenci podeli sa 12.000 i pomnoži sa iznosom zadnje objavljene prosečne bruto zarade na teritoriji Republike Srbije. Korisnici usluge produženog održavanja imaju prioritet u odnosu na ostale korisnike. U cenu održavanja su uključene sledeće usluge koje kosirnici produženog održavanja dobijaju bez dodatne naknade:
garantovani rok odziva stručnog lica od maksimalno 24h (osim u vreme državnih praznika);
distribuciju novih verzija licenciranih modula sa dopunama koje proističu iz promena zakona i propisa;
korišćenje usluge korisničkog servisa sa davanjem osnovnih uputstava u vezi programa preko telefona, Interneta i sl.
konsultacije u vezi primene programa u praktičnim situacijama putem telefona, Internet-a i sl.
otvaranje nove knjigovodstvene godine u licenciranim modulima i prenos podataka iz stare godine (u slučaju da je stara godina vodjena u programskom paketu čiji je proizvodjač B&D Group);
havarijske intervencije koje podrazumevaju oporavak baze podataka (ako je to moguće);
podešavanje parametara koji postoje u programu u skladu sa potrebama korisnika;
popust od 20% do 100% na sve usluge iz cenovnika standardnih usluga;
Korisnicima sa specifičnim zahtevima na raspolaganju je u svakom trenutku mogućnost da sklope ugovor o produženom održavanju sa specijalnim uslovima i statusom čije su klauzule rezultat posebnog dogovora sa Abit informatika.
Interventno održavanje po pozivu
Korisnici koji su se odlučili za inteventno održavanje po pozivu umesto produženog osnovnog održavanja koje se plaća paušalno nemaju pravo na usluge koje dobijaju korisnici produženog osnovnog održavanja i popuste na cenu standardnih usluga iz cenovnika. Nove verzije programa uskladjene sa zakonom u slučaju potrebe plaćaju kao zbir svih mesečnih održavanja koja bi u medjuvremenu platili u slučaju da su korisnici standardnog održavanja uvećan za 10%. Korisnici interventnog održavanja su u obavezi da sve usluge plate avansno, a odziv stučnjaka je odmah po završetku obaveza prema korisnicima produženog specijalnog i osnovnog održavanja i može varirati u zavisnosti od opterećenja. U slučaju ranijih problema sa korisnicima interventnog održavanja, Abit informatika nema obavezu da izvrši traženu uslugu.
Cenovnik standardnih usluga |
01.01.2018. |
|||
Usluga | Cena | Sa popustom | ||
1 | Zapoceti radni servisera hardware-a | sat | 15eur | 12 eur |
2 | Zapoceti radni sistem inženjera hardware-a | sat | 25 eur | 20 eur |
3 | Programiranje Abit informatika i B&D Group programa po zahtevu | sat | 30 eur | 30 eur |
4 | Zapoceti radni servisera software-a | sat | 30 eur | 20 eur |
5 | Započeti radni sat organizatora/programera | sat | 35 eur | 25 eur |
6 | Započeti radni sat savetnika | sat | 50 eur | 35 eur |
7 | Dodatna obuka korisnika | sat | 20 eur | 18 eur |
8 | Radni dan servisera/programera | 4-6 sati | 100 eur | 70 eur |
9 | Radni dan savetnika | 4-6 sati | 150 eur | 100 eur |
10 | Daljinsko održavanje programa | 20 eur + 0,5 eur/min |
|
|
11 | Telefonska pomoć | 0,5 eur/min |
|
|
12 | Izlazak na teren po pozivu korisnika do 20 km | 10 eur | ||
13 | Izlazak na teren izvan Kragujevca preko 20 km | 0,5 eur/gaženi km |
0.4 eur/gaženi km |
Dodaci na standardnu cenu: | |||
Dodatak u ceni | |||
D1 | Za rad od 9-16 časova | / | |
D2 | Za rad od 16-20 časova ili subotom | 35% | |
D3 | Za rad od 20 časova do 9 idućeg dana, nedeljom ili praznicima | 50% |